vineri, 7 mai 2010

Moods


Ce frumos e sa fie o vreme superba,oamenii sa iasa din casa,sa mearga la iarba verde,colegii de la teatru sa-si vada de pregatirea spectacolului,iar eu sa....eu sa stau in grota cu un ochi umflat si dureros si cu jumate de fata deformata de la boala.De obicei,nu sunt genul de oama care sa se vaite dintr-atat,dar de data asta ala care se ocupa cu impartirea durerilor si sanatatii pe pamant a cam exagerat.Probabil l-a jignit fata mea sau probabil ca l-am intalnit vreodata si m-am purtat cam urat cu el...Anyway,de data asta e exagerat!am primit 2 la pret de 1 cand de fapt eu nu mi-am dorit niciuna.Si i-as multumi lui Doamne Doamne ca am doar atat,ca nu e nimic mai rau,daca nu ar fi trecut deja 5 zile de la manifestarea conjunctivitei...Adica ochiul meu drept e intr-o stare de "futangeala afectiva" cu creierul si rabdarea mea de mult prea mult timp...Anyway,sper ca in urmatoarea saptamana sa scap si sa ies si eu in sfarsit din pestera!Well,pana data viitoare multa SANATATE! happiness provider tish/a

Niciun comentariu: