marți, 25 mai 2010

Fine again


Si azi ma simt...diferit...Jeleuri,ciocolata,bere,tigari,prieteni,plimbare,soare,raceala,durere de cap,raguseala...stranut,tuse,nas curgator,mancare,pufuleti,chips-uri,rosii,cascaval,crema de unt,cartofi prajiti,certuri,succese,esecuri,tobe,profesori,examen la tobe,licenta la teatru,fuga,maxi-taxi,3 km pe jos,cercei,esarfa,camasa in carouri,Ioana mea,Andreea mea,Ana mea,Andrei cel nesuferit care mi-a stricat ziua...dar am trecut pesteee...Internet,messenger,telefon,apa minerala,bricheta,soaaaare din nou...nori,cer albastru,apa,mall (ah!cat il urasc)...tenisi,luciu de buze,balsam de par,unt de corp cu portocale,gel de dus cu portocale in cantitati industriale...chestionare pentru scoala de soferi(nu!nu eu!)...14:00,16:00,20:58...iaurt,crema de zahar ars...teatruuuu...Claudia cea nesuferita...si nepasare totalaa...Si I.care a disparut din peisaj,dar a revenit intr-o pozitie de amic foarte bun...si vorbesc orice cu el...Si ii multumesc pentru cele 2 luni in care a fost EL...cel pe care il adoram in secret in liceu...Si azi inca ma simt DIFERIT...

Niciun comentariu: