luni, 3 mai 2010

Si azi nu mai sunt nimic...


Azi e o zi diferita...azi nu mai sunt eu...Let me introduce myself!Azi sunt Toni,copilul tuturor,copilul strazilor,copilul din canale,din boscheti,partea negativa a ratiunii mele...Azi nu cant,azi nu am chef de nimic...azi vreau nicotina.Multa nicotina care sa compenseze lipsa de chef pe care o am...Azi sunt Toni...azi sunt Toni si pentru ca e luni,iar lunea e ziua in care rostesc acele replici deja scrise special pentru Toni...Azi sunt el...
Azi sunt Toni pentru ca ieri m-am certat cu Y,prietena lui X (unul dintre cei mai buni prieteni) care tipa ca o isterica pentru ca venise la petrecerea lui Z,care era alcatuita din X,Z,A,B(toti baieti) si EU...Si lui Y nu i s-a parut normal sa fie o fata intre atatia baieti...cu toate ca ii stiu de la 4-5 ani si ei ma vad ca pe unul dintre ei...Asa ca m-am hotarat sa renunt la Happiness Provider Tisha si sa devin Toni,un baiat...
Azi sunt TONI pentru ca nu pot fi EU...azi nu ma cunosc...
Si azi...nu mai sunt NIMIC!...

PS:imagine desenata de Acesta...multumesc!

Niciun comentariu: