marți, 29 iunie 2010

Gigel...


Intotdeauna am spus ca urasc oamenii...pentru ca sunt rai...pentru ca sunt urati...pentru ca fac parte din ei si ma simt urata si rea...
Asa ca decat sa vorbesc despre uratele maimute numite "uameni" mai bine bat campii pe marginea unor subiecte...hmmmm...ireale...cum ar fi...MI-A MURIT NEURONU`!...singurul meu neuron pe care il mai aveam mi-a sucombat in urma ingurgitarii unei cantitati considerabile de "suc de hamei"...Si nu!Nu e vina mea!...e vina lui ca s-a plictisit si a inceput sa bea...
Dar a fost destept...inainte de a muri s-a divizat in 2....neuroni noi....pe care nu am inspiratia de a-i boteza...Dar totusi,Gigel era de cand eram mica...A fost mahmur,oxigenat,schiop,in coma...dar tot functiona.Reusea chiar sa il inchida pe N.,ceea ce putini neuroni pot sa faca...
Imi pare rau de tine Gigel...Rest in pieces!
Si nu ma supar daca imi sugerati nume pentru noii neuroni...in afara de Traian si Decebal...

Niciun comentariu: